Swift

Happy When I'm At Home


 Ben ik de enigste die het meestal heerlijk vind om gewoon thuis te zijn en niks te doen? Deze week was er bij ons op school aardig wat uitval vanwege alle groep 8 mensjes die onze school kwamen bezoeken op de open avond. Ik vond dat echt geen probleem en heb genoten van de extra vrije uren deze week. Zo was ik vandaag al om 1 uur thuis en hoefde ook pas om half 9 te gaan (toch een uur later dan normaal). En wat doe ik als ik vrij ben? Ik spreek niet zo snel af met alle mensen van school gewoon omdat ik dan minstens een half uur moet fietsen. Deze week heb ik gewoon niet extreem veel uitgespookt daarom wou ik maar gewoon eens eventjes lekker bijkletsen.

Laat ik eens een soort van plogje maken. Niet dat ik elke dag echt foto's gemaakt heb maar dat maakt eventjes niet uit, ik maak er wel wat van. Ik schiet wel gewoon alle plaatjes eventjes op één dag.

Maandag gebeurde er gewoon vrij weinig en was ik vooral heel moe. Ik moest vroeg mijn bedje uit en had gelijk die eerste dag al weer een toets, Nederlandse grammatica om precies te zijn. Ik hoop ontzettend veel dat ik een beetje een goed cijfer daar voor krijg. Want al die zinsdelen en woordsoorten dat is niet echt mijn ding laten we maar zeggen. Vandaag heb ik ook de foto's gemaakt voor de post op dinsdag


Dinsdag had ik maar 3 uurtjes les, dacht ik. Op mijn rooster stond dat namelijk ik super blij in de groep vragen of dat serieus was. Dat bleek ook heel serieus te zijn alleen hadden we daarna nog 4 uur een sportdag. Heel fijn allemaal die dag duurde dus langer als mijn standaard rooster. Het was niet zo heel erg allemaal hoor we hadden het reuze gezellig met z'n alle.



Woensdag, heerlijk even het 2e beginnen daar was ik nou net aan toe. Het enigste minpuntje van die dag was eigenlijk de Wiskunde toets, de vrees van iedere leerling. Ik heb hem overleefd en hoop nu alleen nog maar dat ik ook een over leefbaar cijfer krijg en niet zo'n verschrikkelijk rood cijfertje. 's Avonds had ik voetbal, waar ik echt naar uit had gekeken die week daarvoor was ik namelijk ook al niet gekomen. Die avond was het onwijs koud en regende het maar ik heb dat allemaal overleefd. Vooral ook omdat er op het laatst iemand

Donderdag was nog beter dan donderdag ik mocht namelijk tot half 9 in bed blijven liggen omdat ik pas het 3e op school hoefde te zijn. Omdat die dag de groep 8 kinderen kwamen was de hele school het 6e uit. dat scheelde mij wel 2 uur in mijn vaste rooster had ik namelijk op donderdag tot het 8e. Ik moest er alleen wel een uurtje Engelse toets voor over hebben. Ik heb echt een reusachtig goed cijfer nodig voor Engels want ja als je een 5,6 gemiddeld sta...


Vrijdag was echt een relaxte dag ik had gewoon 2-4 en die 3uurtjes heb ik overleefd. Ook al was één daarvan een bio toets, waar ik een 6,7 voor had die man kijkt echt gigantisch snel na het stond met een uur op Magister. En nu gewoon lekker weekend vieren. Morgen ga ik waarschijnlijk de Carrot cake van Arjanne maken.


Dat was alweer de 5e post in 100 weeks to Hapinnes vandaag. Dit was iets anders zoals gewoonlijk en zoals je misschien ook al had gezien ook niet mijn zelf gemaakte foto's. Ik had niet zo ontzettend veel tijd en heb daarom alle foto's van unsplash.com gehaald, leek me ook wel een keer leuk. Op die foto's zitten geen rechten en mag je dus gewoon gebruiken.

Liefs,
Roos

Wat was jouw hoogtepunt van deze week?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Heerlijk, alleen thuis zijn, momentje voor jezelf! Wiskunde toetsen, zo blij dat ik daar alweer een jaar of 6 vanaf ben, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen thuis doe ik eigenlijk alleen doordeweeks haha. Elk weekend ben ik sowieso tot 12 uur - half 1 weg. Meestal later ... Laten we maar zeggen dat ik enorm hou van gezelligheid. Als ik dan een keertje lekker thuis zit, dan geniet ik daar wel intens van. Mmm ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf ook altijd liever thuis of toch in de buurt van mijn huis en begin dan te schilderen of te bakken (of achter de computer bloggen) en ik vind het leuk dat we ongeveer dezelfde intreses hebben. Je maakt echt heel leuke berichten. Dit is wel een van mijn favoriet! Ik wens je nog heel heel veel plezier met bloggen. En blijf gewoon jezelf want je bent echt goed!!! xxx Johanna

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Subscribe